07 noviembre, 2015

SEGONA RUTA DELS ISARDS DEL POBLE NOU: PUJADA AL MATAGALLS

 Excursió pel Montseny. Tardor en el seu "esplendor": Des de Viladrau pujada al Matagalls i baixada en un circuit circular d'uns 20 km aprox.
 El passat 18 d'octubre, en plena explosió de la tardor (colors espectaculars de les fulles dels faigs i dels castanys), vam fer la nostra segona ruta excursionista.

Aquests amics meus - en Xavi i en Roberto -"me van a matar"! Tenen una certa tendència a buscar circuits de pujades intenses que inevitablement després suposen baixades notables ("todo lo que sube luego baja" ).

- Nanos, la propera excursió la fem per una vall!!


Vam sortir sobre les 09:00 del matí i vam estar caminant aproximadament unes 06:00 h !! Una ascensió exigent d'uns 1175 m de desnivell (des del poble de Viladrau fins el cim del Matagalls).

Durant la primera part de la pujada vaig "tirar" del grup, però passada la Collada de les tres creus vaig patir "una petita pájara". Els meus bessons i els meus quàdriceps van dir prou i no em responien. A dalt, a prop del cim la boira era tremenda i veia com el Roberto i el Xavi se m'anaven!!
 Al cim allò semblaven les rambles de les flors. Van començar a sortir excursionistes de tota mena. La majoria venien des del coll de Sant Marçal en una excursió de pujada menys exigent i més breu que la nostra.

Al Matagalls i després de les fotos de rigor vam romandre uns 20', potser mitja horeta per menjar i recuperar forces.

 El descens fins el poble era pràcticament "camp a través" ja que els corriols quedaven amagats per la brutal catifa de fulles de les fagedes!! Espectacular descens !!

LLàstima que no poguessim entretenir-nos en recolectar castanyes perquè hi havia una bestialitat d'elles al terra!! El meu sogre s'hauria posat les botes!!

Gràcies al programa GPS del Xavi no ens vam perdre ja que varies vegades vam tenir que rectificar el nostre camí (era molt fàcil despistar-se ja que havia moltes bifurcacions i cap dels 3 haviem fet mai aquesta excursió).

De fet, vam fer quasi mitja horeta de propina per culpa d'un "despiste" d'aquest tipus.

Excursió d'uns 20 km de distància en un circuit circular.
Molt maca de fer a la tardor o a la primavera.

18 d'octubre del 2015, Montseny (Viladrau).
 







No hay comentarios:

Publicar un comentario

Vistas de página en total