11 enero, 2015

El Tucán silenciós de Les Corts de Barcelona

Fet verídic d'aquest mes de gener del 2015.

Cap de setmana de feina, trucada al nostre "Control central del CAR":

- UN "PARTICULAR" avisa que al barri de Les Corts de BCN, molt a prop del Camp Nou, hi ha un TUCÁN posat en un arbre. Ha avisat a tothom, però ningú li fa cas... Ens demana si podem fer una ullada i mirar de capturar l'animal.

- ¿Un TUCÁN a un arbre ? Ostres, això és molt estrany, farem una ullada perquè aquesta "au tropical" no és pot confondre amb d'altres espècies, és massa diferent a qualsevol altre!! Tinc curiositat!!



- Sr.XX ens trobem més o menys a l'indret on vosté diu que ha vist al Tucán, ens pot concretar una mica més per tal de localitzar-lo??
- És clar, bla bla bla bla....
- Ah, ja el veig, però sembla..... Escolti això és una broma, no? ON està la càmara oculta?
- No de cap manera, li asseguro que és tracta d'un TUCÁN. vAIG PASSAR AMB EL MEU COTXE particular i el vaig veure, no tinc cap dubte.
- Escolti, no li va cridar l'atenció "lo quiet" que estava l'animal. Escolti! els tucans volen!!
- És clar, per això no em vaig acostar, perquè no volés i no espantar-lo. Vaig trucar-los de seguida.
- Bé, m'assegura que no es tracta de cap broma! Verà m'estic apropant i efectivament aquest TUCÁN EXISTEIX, però es tracta  d'un preciós TUCÁN de drap, fet a escala natural i  amb certa gràcia, però de DRAP!!!
- Ostres, em deixa de pedra, jo pensava.....
- Vale, vale home! Deixi-ho ,aquest nou any ja pot aprofitar per revisar-se el tema de la vista senyor XX. Sense acritud, però faci el favor de revisar-se la graduació de le seves ulleres i en cas de no tenir-ne, no ho dubti! concerti una visita el més aviat possible amb el seu oftalmòleg de confiança.

- A reveure.

Treballar d'agent rural al Barcelonès té aquestes coses. Ara ja tenim una nova "mascota" a l'oficina comarcal!! S'accepten suggeriments per batejar-lo.
Jo, de moment, he decidit posar-li NEYMAR, el Tucán de Les Corts.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Vistas de página en total