27 julio, 2016

Vol en Globus pel Baix Empordà (Des de Colomers a Ullastret)

16 de juliol del 2016, Ullastret.

Pel meu aniversari l'any passat la meva germana i el meu cunyat em van regalar un vol en Globus per on jo vulgués.
Després de molt rumiar-m'ho vaig decidir fer un vol pel meu estimat Baix Empordà. Ha estat una meravellosa oportunitat per veure tota la meva plana de l'Empordà (l'Empordanet que  deia en Josep Pla) des de Colomers, reseguint el riu Ter (Jafre i Verges) fins uns camps de rostolls just per darrera de les ruïnes del poblat ibèric d'Ullastret.
La sensació de relax i pau que et dóna un vol d'aquestes característiques és increïble.

Pràcticament és com si estiguessis suspenut en l'aire i t'anessis movent suaument seguint el vent (de fet és just aixi). No fa cap por (jo tinc vertigen i res de res) i et trobes molt segur dins la cistella del globus.

Èrem 8 passatgers més el pilot, un tipus curiós i obviament malalt d'aquest esport. Em va confesar que ell tenia un globus més petit per gaudi personal d'ell i de la seva familia!!

Una experiència molt recomanable i apte per gaudir en familia (amb nens petits que tinguin suficient alçada per veure per sobre de la cistella l'espectacle que hi ha sota els seus peus).

Us deixo un reportatge fotogràfic.
https://www.dropbox.com/sh/54xn6p6zvbtsvwb/AABJdLbqzCkdiGN5Z0WeNTAva?dl=0






















No hay comentarios:

Publicar un comentario

Vistas de página en total