26 noviembre, 2013

Extraescolars del Curs 2012-2013 . CEIP FLUVIÀ

MARINA: Jo he fet Anglès, Piscina, Ceràmica i "Jocs i Esports".
  • Piscina no m'agrada gens ni mica, és molt avorrit!!
  •  Josc i Esports si que mola. M'agraden tots els jocs de pilota i totes les activitats de córrer. Sóc molt bona!!
  • Ceràmica és una de les meves activitats preferides. Faig moltes coses superxules!!
P5 ha estat un curs molt interessant!! Ens ho passem molt bé en el grup de les aranyes!!




JARA: Doncs jo he fet anglès , piscina i dansa en 2n de Primària.
  •  El més divertit ha estat Dansa! L'any vinent vull fer ceràmica!!





  • També al final del curs m'he apuntat a patinatge per anar-hi amb les meves amigues, sobre tot amb la Carmen!! Qué divertit!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Vistas de página en total